Subject: RE: Teabenõue ja ettepanek kohtumiseks
From: "Aivar Engel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Riigikaitsekomisjon" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 15:58:25 +0300

Teie 11.06.2025 teabenõue

Meie 11.06.2025 nr 2-7/25-158/2

Täname teid teabenõudes sisalduva info  eest, mille näol on sisuliselt
tegemist selgitustaotlusega ning mille said kõik riigikaitsekomisjoni
liikmed.

Riigikogu riigikaitsekomisjonil  ei ole teie küsitud teavet dokumendi või
muus taasesitavas vormis teabe näol. Teie teabenõude adressaatideks on
täidesaatva võimu asutused, kellelt peaksite selgitavad vastused saama.

Lugupidamisega

Mag. iur. Aivar Engel

Riigikogu riigikaitsekomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T: +372 631 6470

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 11, 2025 1:02 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked];
Riigikaitsekomisjon <[email-masked]>
Subject: Teabenõue ja ettepanek kohtumiseks

Tere!

Manuses teabenõue seoses tuuleelektrijaamade mõjuga Eesti kaitsevõimele.

Kuna käsitletavad küsimused on kerkinud teravalt päevakorda, teeme
ettepaneku korraldada esimesel võimalusel ühine kohtumine nende sisuliseks
arutamiseks.

Teabenõudele allakirjutanute nimel,

Lugupidamisega / Regards,

***************
Urmas Maranik

MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
Telefon: +372 516 28 26

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/mtu.looduse.inimeste.eest>
https://www.facebook.com/mtu.looduse.inimeste.eest

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com